Antwerpen Centraal - 10 uur in Antwerpen | nsfavourites / The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905.
De overkapping is 43 meter hoog. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905.
Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw.
De overkapping is 43 meter hoog. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert.
Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert.
De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert.
Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert. De overkapping is 43 meter hoog. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905.
Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert. De overkapping is 43 meter hoog.
Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath.
De overkapping is 43 meter hoog. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style. Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert.
Antwerpen Centraal - 10 uur in Antwerpen | nsfavourites / The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905.. De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert. Dit grandioze staaltje architectuur aan het astridplein bestaat uit een stalen perronoverkapping en een stenen stationsgebouw. The antwerp central station, also known as middenstatie (middle station) or spoorwegkathedraal (railroad cathedral), was first used in 1905. Recently, the station was completely renovated and in 2007 a tunnel underneath. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style.
De perronoverkapping werd ontworpen tussen 1895 en 1899 door clement van bogaert antwerp. The structure is made up from a steel platform covering and a stone station building in an eclectic style.